جنی(بلک پینک)

“WHEN I LOOK AT MYSELF I’M TIRED AND ANGRY, THATS MY HAPPY FACE”

“I WISH I WAS GETTING CLOSE TO HAPPINESS”

“YOU ONLY SAY I AM PERFECT BECAUSE YOU'RE A BLINK”

وقتی به چهره خسته و عصبی من نگاه می کنی

بدون این چهره خوشحالی من است

ای کاش من به شادی نزدیک می شودم

تو میگی که من بینفص هستم زیرا چون تو بلینک هستی

RM (بی تی اس)

 

“sorry you got my photocard”

“no one is born ugly we just like in a judgemental society”

ببخشید اگر تو کارت عکس من را گرفتی

ولی یادت باشه هیچ کس زشت متولد نمی شود زیرا انسان ها

ما درست مثل یک فردی هستیم که بی دلیل زیر قضاوت جامعه میوفتیم

هیونجین(استری کیدز)

“please don't leave”

“I promise I'll work hard but please don't leave us, please stay”

لطفا من رو رها نکنید

من تمام تلاشم رو میکنم فقط خواهش می کنم من رو ول نکنید

لیسا(بلک پینک)

“Please love me”

لطفا من رو دوست داشته باشید

جیسو بلک پینک

one fan is enough for me”

“whenever I cry i make sure no one sees me because I'm the oldest and I

know the, and I know the member left thier home when they were young”

یک طرفدار برای من کافی است

من هر وقت میخواهم گریه کنم تمام اطرافم را زیر نظر دارم تا کسی من را نبیند

چون من بزرگترین عضو گروه هستم و انها را میشناسم

و میدانم در دوران نوجوانی از خانواده خود دور شودند!

جین( بی تی اس)

“the other members get alot of messages on thier birthday, i hope i get some as well”

“one day i will leave my 6 flowers and millions butterfly”

اعضای دیگر در روز تولد خود پیام های زیادی دریافت می کنند ،

امیدوارم بعضیاشون هم به من برسه

من یک روز6 گل و میلیون ها پروانه رو ترک خواهم کرد

جی هیو (توایس)

“DON'T PUSH I AM A TWICE MEMBER TOO”

روم فشار نیارید من هم عضو توایس هستم